Sipariş & Teslimat – İade & Değişim

Sipariş & Teslimat Prosedürü İade & Değişim Prosedürü

Türkiye içerisindeki tüm siparişlerde sipariş boyutuna göre kargo hizmeti sunmaktayız. Siparişiniz kargoya verildikten sonra takip detaylarını içeren bir e-posta tarafınıza ulaşacaktır. E-posta içerisindeki linke tıklayarak siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz en geç 3 iş günü içerisinde adresinize kargolanacaktır.

  • Kişiye özel tasarımların (Küpe, Piercing, İç çamaşırı) hijyen koşulları sebebi ile iade ve değişimi kabul edilmemektedir.
  • Satın almış olduğunuz tasarım hatalı ürün ise, stokta olması durumunda aynı ürün ile değişimi yapılır.
  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince, mağaza, işyeri gibi satış mekânlarında yapılan peşin satımlarda satışa konu mallarda herhangi bir ayıp yoksa tüketicilerin değişim veya iade etme hakkı bulunmamaktadır.

İade/Değişim Adresi

İade/değişim ürününüzü aşağıdaki adrese kargo ile gönderebilirsiniz:

Ataköy, 7.8. Kısım, Ata Sitesi, Deniz 3 Blok, D:22 Bakırköy İstanbul Türkiye

*Türkiye dışından yapılan iadeler için bizimle info@ooljee.com.tr üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Siparişinizle ilgili geri bildirimde bulunmak isterseniz, info@ooljee.com.tr e-posta adresi aracılığıyla bize ulaşabilir veya +90 532 160 2897 numaralı telefonu arayabilirsiniz.